vrijdag 16 januari 2009

Wat een gehufter...

Zit te luisteren naar een persconferentie van Condoleezza Rice en Tzipi Livni (de Verenigdestaatse en Israelische ministers van buitenlandse verzieking). Het is niets meer dan een voortdurende herhaling van de zieligheid van de Israeli's en het terrorisme van Hamas.

Verder kan ik er niet op ingaan, want dan ga ik dingen zeggen die ik later zou kunnen betreuren. Probeer zelf maar eens te horen/lezen wat ze te vertellen hebben, maar zorg wel dat je een (grote!) kotsbak naast je hebt staan.

En dan aan het eind nog die Judaskus tussen die twee...

1 opmerking:

Anoniem zei

maar dat zou wel eens heel lekker kunnen zijn

En dan heb ik het niet over het zoenen natuurlijk, want dat ligt teveel voor de hand.

Wat ik graag zou willen weten, is van wie het geklefbek uitging, want dat is in deze bijbelse kontekst natuurlijk uitermate belangrijk: Dat is namelijk de verrader van de ander.

En vervolgens wordt het spannend om te weten te komen, waaruit het verraad dan bestaat: Wie wordt er uitgeleverd aan Den Haag (dat begrijpt iedereen toch wel zonder uitleg, hè?) of op een andere manier aan het kruis genageld?