zondag 8 januari 2006

Aangetaste hersenen geen probleem, toch?

Zojuist hoorde ik in de nieuwsuitzending op Arrow Classic Rock dat het nog niet zeker was dat de Israelische premier Ariel Sharon zonder problemen uit zijn coma zou komen, omdat zijn hersenen mogelijk aangetast zouden kunnen zijn door de geleden hersenbloedingen.

Ik wil natuurlijk niet gemeen overkomen, maar ik zou er toch op willen wijzen dat hij niet de eerste premier of president hoeft te zijn die met (al dan niet aangeboren) beperkte hersencapaciteiten de leiding heeft over een natie. De meeste van de lezers van mijn weblog zullen geen moeite hebben om daarvan enkele voorbeelden te kunnen bedenken...

1 opmerking:

Anoniem zei

eh, dûh, eh, mja, da bedoel

Ik durf zelfs stellen dat er ook onder de kleine groep mensen die dit weblog niet leest nog voldoende zullen zijn die dat kunnen, alleen van blinde paarden en idolaten verwacht ik op dit punt niet zo gek veel.