maandag 31 mei 2010

Druk, druk, druk

Nee, beste lezers, ik ben niet ziek, geëmigreerd of op/met vacantie. Ook heb ik niet de handdoek in de ring gegooid, ofschoon het steeds moeilijker wordt om nog een beetje optimistisch te blijven, naarmate de grote massa in West-Europa het liedje van de neoliberale internationale vrolijk meezingt ("Houzee, we moeten bezuinigen" of woorden van gelijke domheid), zonder te (willen?) beseffen dat wat er ook gebeurt, altijd de arbeidersklasse gestraft wordt.

Ik ben de laatste dagen wat minder actief, omdat ik me aan het verdiepen ben in de Club van Bilderberg, een vreselijk geheime club, die de beste plannen zegt te hebben voor de mensheid. Oppervlakkig gezien blijkt dat al niet waar te zijn (wie wil, kan het een en ander vinden op Wikipedia), maar ook zonder meer over die club te weten, doen de namen van de leden ervan al het ergste vrezen.

Geen opmerkingen: