donderdag 2 augustus 2007

Drukke periode voor de boeg...

Tot mijn spijt (niet helemaal, moet ik toegeven) zal ik het de komende (minstens twee) weken erg druk hebben -en dat net nu het KNMI wat meer zon belooft-, zodat ik vrees dan weinig tot geen tijd te hebben om jullie op de hoogte te houden van wat er achter de halfslachtige nieuwtjes van het ANP, achter het (wan)beleid van de Balkenbende en achter de politiek in het algemeen schuil gaat. Ik kan jullie dus alleen maar aanraden om zelf in de komende weken het nieuws extra goed in de gaten te houden en je daarbij vooral te concentreren op wat er niet staat, op wat verzwegen wordt.

2 opmerkingen:

Ben Hoogeboom zei

Jammer dat je weg bent, even. Ik mis je geschrijf.

Anoniem zei

Het kan zo druk niet zijn of je hebt vernomen dat de bekende bisschop vindt dat we God gewoon Allah moeten noemen. Een rare gedachte, omdat het hier volgens mij twee verschillende goden betreft. De grote Manitou is een derde. Het Spagettimonster is een vierde.

Zoals we weten wordt kennis van godsdienst ook wel theologie genoemd. Zou het niet veel beter zijn, als we alle goden voortaan Theo noemen? Vrouwelijke goden kunnen we dan Thea noemen.

Werk ze!