zaterdag 3 november 2007

Oproep (verzoek) aan reageerders

Zouden degenen die op mijn stukjes reageren en hun eigen identiteit niet bloot willen geven, misschien een fantasienaam willen bedenken (en dan graag een beetje neutraal - dus geen 'f**kDwarslezer' of zoiets). Dat houdt het voor mij en andere lezers nog een beetje overzichtelijk.

Daarvoor kies je onder je commentaar "Other" ("Ander" in het Nederlands?) en vul je een naam in (je voornaam, of iets als HouseMaster), een webpage of wat dan ook hoef je niet in te vullen. In de praktijk blijf je dus even anoniem als door het kiezen van "Anonymous" ("Anoniem"), maar het voelt wat persoonlijker.

Dank!

3 opmerkingen:

Anoniem zei

bedoel u zowat?

Kwil best n naam verzinne, aster maar niemand bij me op de stoep komp, of in de tuin achter.

Dwarslezer zei

Zoiets bijvoorbeeld.

Anoniem zei

Ik denk dat ik het af en toe ook eens ga doen als "Wim Wejes". Ben overigens een ruime week met vacantie (inderdaad, met een "c"). Ik ga mijn homepage een beetje opleuken.