woensdag 8 november 2006

Ernstige waarschuwing voor drugs en overmatig alcoholgebruik

Overmatig alcoholgebruik en drugsgebruik zijn schadelijk.

Als afschrikwekkend voorbeeld van wat er kan gebeuren onder invloed van geestvernauwende middelen wil ik een stuk citeren uit een bijdrage in de ingezonden-brieven-rubriek van de Spits van vandaag. De schrijver, R.E. Verboon uit Gouda was enkele jaren geleden nog iemand die, zij het vanuit een conservatief gezichtspunt, samenhangende brieven schreef. De laatste tijd is zijn gedachtengang echter steeds chaotischer en verwarder (al moet ik er wel op wijzen dat ik niet weet of dit het gevolg is van alcohol of drugs, of wellicht van een zich wanhopig vastklampen aan het wanbeleid van Balk & Co.). Lees en schrik:
Femke Halsema verdient het om de eerste vrouwelijke minister-president van Nederland te worden??! Doe niet zo eng, Henk Sieben uit Rekken! (Sp!ts 6 nov.) Wat stel je je daarbij voor? Ik in ieder geval dit: Nederland wordt een vakantieoord voor terroristen, tbs'ers, gevluchte dictators, krakers en stakers en ander ontaard volk. Onder dwang zal iedereen zich moeten bekeren tot de linkse veganistische islam, die zij hoogst persoonlijk in het leven zal roepen en nog veel meer afschuwelijks. [...] Laat ik u zeggen dat 13 dit jaar een geluksgetal is: stem lijst 13 als u niet ten onder wilt gaan in linkse krankzinnigheid.
Lijst 13, ik heb het moeten opzoeken, is de lijst van Geert Wilders' PVV (Partij Voor Vreemdelingenhaat).

Overigens wil ik er Verboon even op wijzen dat ook zonder Halsema (die beslist geen favoriet van mij is!) "ander ontaard volk" in Nederland verschijnt en met hoge eer onthaald wordt. Ik hoef alleen maar te verwijzen naar het vorstelijke onthaal van George Boef, waarvoor in mei 2005 zowat half Limburg werd afgesloten voor de plaatselijke bevolking.

Geen opmerkingen: