donderdag 5 juli 2007

Schijn bedriegt, beste vrienden!

Het lijkt misschien in mijn blog wel of er vandaag niks gebeurd is, maar helaas is dat niet het geval. Er heeft zelfs weer een heleboel ellende plaatsgevonden. In Den Haag zijn nieuwe snode plannen gesmeed, in Irak en Afghanistan zijn weer een aantal onschuldigen gedood en enkele minder onschuldigen. En intussen worden in Washington en Israel (en elders) weer nieuwe manieren bekokstoofd om nog meer ellende over de mensheid uit te storten. Dit weet ik allemaal zeker, ook al heb ik er niks van gehoord.

Vandaag heb ik het vreselijk druk gehad en nu, vlak voor middernacht (dus nog net vandaag, hoewel het na middernacht natuurlijk weer net zo goed 'vandaag' is), het ik mijn "werk-werkzaamheden" afgesloten en nu is het tijd voor mijn "vrijetijds-werkzaamheden". Jammer, jammer, jammer, maar t
ot mijn spijt voel ik me zo uitgewrongen (geen flauwe grapjes, please! Die verwacht ik niet van mijn lezers) dat ik niet eens meer energie heb om nog kranten te gaan lezen. Misschien ben ik morgen weer een beetje "de oude" ("de jonge" zal ik in dit leven wel nooit meer worden) en kan ik jullie morgen weer bijpraten.

Eerlijk gezegd hoop ik dat jullie vandaag wel wat nieuws gelezen of gehoord hebben en dat je dat geanalyseerd hebt. Tot morgen!

Geen opmerkingen: