vrijdag 13 juli 2007

Vreselijk dom of eigenwijs of geheime informatie?

Op het radionieuws van Bremen Eins hoorde ik een minuutje geleden dat de CIA waarschuwt dat Al Q'aida op dit moment machtiger is dan ooit tevoren, omdat die club zich in Pakistan heeft kunnen hergroeperen.

Volgens gods eigen deugniet, George Boef, klopt daar geen bal van. Al Q'aida is juist enorm verzwakt...

Ik ben geen fan van de CIA (van Bush trouwens, als dat mogelijk is, nog minder), maar mijn analyse komt toch sterk in de buurt van die van de CIA. Als Bush zich echter aan zijn eigen geheime dienst niets gelegen laat liggen, dan zal hij zich helemaal niet druk maken om wat ik denk...

Misschien zou een delegatie van Al Q'aida hem op het Witte Huis eens kunnen vereren met een bezoekje; alleen een bezoekje, dat zal hem al genoeg aan het beven brengen. Het lijkt me trouwens ook wel leuk als het hem voor de TV-camera's dun door de broek zou lopen...

Geen opmerkingen: