zondag 22 mei 2005

Bush achter aanslagen 11 september 2001?

Ikzelf verdacht eng rechtse militaire kringen in de VS van de verantwoordelijkheid voor de aanslagen op het WTC in New York en op het Pentagon (zie mijn blog van 13 september 2001), maar nu is er een miljonair (Jimmy Walter) uit de VS, die zelfs zover gaat om de verantwoordelijkheid rechtstreeks op het bordje van "George Bush en zijn neoconservatieve kornuiten" te leggen Noordhollands Dagblad 21 mei 2005). Hij heeft zich in Amsterdam gevestigd om daar zijn 'waarheidstournee' in een tiental Europese hoofdsteden te beginnen.

Volgens Walter zijn er te veel onduidelijkheden en niet beantwoorde vragen in het Verenigdestaatse onderzoeksrapport. Hij noemt verder nog het militair-industrieel complex en de top van het bedrijfsleven: "Kijk wie er hebben geprofiteerd van de aanslagen. Volg de geldstroom. Het is zó duidelijk."

Gezien mijn eerdere - indertijd door iedereen naar het rijk der fabelen verwezen - verdenkingen, zou het mij niets verbazen als hij gelijk heeft!

1 opmerking:

Anoniem zei

Dichter bij huis is het natuurlijk ook niet brandschoon.
Onze lokale CIA/KGB de AIVD (voorheen BVD) had de moordaanslagen op Fortuin en Van Gogh blijkbaar ook gemakkelijk kunnen voorkomen, begreep ik (er wordt zelfs gefluisterd dat de wapens uit hun kelders kwamen, maar ik geloof natuurlijk ook niet álles).

En kwam het niet maar wat gemakkelijk uit dat filmpjes met (mogelijk, jaja) belastende foto's en zo verdwenen, toen er sprake was van wantoestanden waar 'onze jongens' in verre buitenlanden bij waren betrokken. Ik moet toegeven dat het niet 'onze oorlog' was, maar het was wel 'onze regering' die hem fiatteerde.

Krijg ik nu binnenkort bezoek van wat knechtjes van de xenofobe Rita V. met de boodschap dat ook ik zo de grens over gezet ben, of is die tuthola alleen maar bang van échte buitenlanders (ik ben zelfs natuurlijk blond, nou ja, donkerblond).