dinsdag 19 april 2022

Zo wekken de Oranjes toch nog een positieve indruk.

Enkele dagen geleden kreeg ik van EenVandaag een enquête over o.a. de Nederlandse monarchie, waarin onder andere de vraag " Wie van de onderstaande leden van het Koninklijk Huis is jouw favoriet?" met daarbij een hele lijst namen, maar zónder de optie "Niemand van deze lieden". De enige optie die ik eventueel nog zou kunnen aanklikken was "weet niet / geen mening", maar als ik dat aangeklikt had, zou ik onder de categorie Onbenullen vallen, en dus niet meetellen.

De deelnemers aan de enquête willen vermoedelijk toch meedoen (zonder iets te selecteren kun je niet verdergaan - trouwens als ze niet verdergaan tellen ze niet mee voor het resultaat) en gaan dan toch maar een van die groot-profiterende familie selecteren, waardoor blijkt dat 100% van de deelnemers toch op een of andere wijze Oranje-fan is - want wie wil tenslotte voor een Onbenul doorgaan.

Helaas ben ik vergeten een schermafdruk van de betreffende vraag te maken...

Geen opmerkingen: