maandag 7 mei 2012

Had ik dat zelf niet ook al eens bedacht?

Vandaag kopt Trouw boven een uitvoerig artikel Invloed van zon veel groter dan klimaatpanel ons wil doen geloven. (foto: Dwarslezer / Entrelector)

Tja, laat ik nou al enkele jaren geleden op hetzelfde idee gekomen zijn. Zie daarover mijn artikel Ook de schuld van de broeikasgassen? van 30 september 2008, en ook over alle klimaat-paniekzaaierij:
Komt dat nieuws effe precies op het goede moment... van 1 augustus 2007, en
Zoiets noem ik "milieubewusteloos" van 1 december 2007.

Misschien krijg ik nog eens ooit een ere-doctoraat, maar dan moet er wel een beetje haast gemaakt worden, want statistisch gezien heb ik al ruim meer dan de helft van mijn levensverwachting achter de rug. Overigens maak ik me niet zo druk over statistieken, die zijn alleen bedacht om met cijfertjes te kunnen goochelen en de kiezers te belazeren - maar dat komt dan in een ander artikel wel weer eens aan de orde...

Geen opmerkingen: