zaterdag 28 mei 2022

Blijf ik nou doorzeuren over Corona?

Nee, niet écht, maar ik las een paar dagen geleden (25 mei) een artikel in de NRC over de boosheid over de coronafeestjes van de Britse eerste minister BoJo (Boris Johnson). 

Het blijft natuurlijk de vraag of alle maatregelen van wereldwijde roverheden werkelijk noodzakelijk waren, of dat ze vooral dienden om de bevolkingen verder onder druk te zetten - net zoals na de fout gelande vliegtuigen in de VS op 11 september 2001 in het "vrije Westen" overal maatregelen genomen konden worden om onze burgerlijke vrijheden te beperken (denk aan de VerenigdeStaatse «Patriot Act») - lees daarover bijv. het boek The New Pearl Harbor van David Ray Griffin.

Maar ik vraag me nu eigenlijk vooral af waarom er in Nederland geen levensgroot schandaal ontstaan is door de manier waarop de familie van "onze" koning en zijn familie zich gehouden hebben aan de door het duo Rat & Fat (Mark Rutte en Hugo de Jonge) over ons gestorte maatregelen, en dan denk ik niet alleen aan het verjaardagsfeestje van "onze" kroonprinses (zie de NRC van 15 december 2021).

Geen opmerkingen: