woensdag 5 december 2007

En nu enkele dagen zelf denken!

Het spijt me, beste lezer(e)s(sen), maar ik heb het enkele dagen vreselijk druk. Met veel moeite blijf ik nog een beetje op de hoogte van de belangrijkste zaken in de wereld, maar ik vrees dat ik pas vrijdagavond (of misschien zaterdag) a.s. weer wat meer tijd zal hebben.

Dit is dus een ideaal moment voor jullie om eens te proberen zelf het nieuws te decoderen. Wie wil kan me zijn/haar commentaren op gebeurtenissen in de wereld ter opname in mijn blog mailen aan dwarslezer@terra.es. Ik ga er daarbij wel bij voorbaat vast van uit dat de onderwerpen en de benadering daarvan past binnen de doelstellingen van mijn blog.

Vergeet bij het inzenden van een commentaar of een artikel niet te vermelden hoe je het wilt ondertekenen.

Geen opmerkingen: