donderdag 10 augustus 2006

Aanslagen verijdeld in Groot- Brittannië!?

Volgens de BBC World Service zijn vandaag aanslagen verijdeld, waarbij het de bedoeling zou zijn geweest om 9 vliegtuigen te laten ontploffen met behulp van in handbagage aan boord gesmokkelde 'vloeibare springstof". In verband daarmee zijn vandaag 21 in Groot-Brittannië geboren moslims van Pakistaanse herkomst gearresteerd.

Als (áls) er aanslagen verijdeld zijn, is dat mooi meegenomen, maar helaas weet ik niet meer wie en wat ik nog moet geloven. Nadat nog steeds de talloze vragen rond de aanslagen op het World Trade Center in New York niet beantwoord zijn, en na de manier waarop in Londen een Braziliaanse electricien op lafhartige en walgelijke manier vermoord werd -en waarop de verantwoordelijke functionaris de hand boven het hoofd gehouden werd- geloof ik het niet zomaar.

Nadat George Double-Me Bush de hele wereld in zijn 'war on terrorism' gestort heeft (waardoor o.a. in Nederland onze e-mail en onze telefoongegegevens centraal opgeslagen worden, en waardoor wij ineens bekeurd kunnen worden wanneer we ons niet kunnen legitimeren), is het natuurlijk in het belang van Bush & C0. (waaronder zijn heillikkende slaafje Balk) om aan te tonen dat de maatregelen niet voor niks ingevoerd zijn...

En tot overmaat van ramp hoorde ik ook nog een stukje van een kotswekkende toespraak van Big Brother Bush, waarin hij zijn vriend 'Tony BLUR' (Bush' uitspraak, geen woordspeling van mij!) op zijn bolletje klopte...

Geen opmerkingen: