maandag 22 augustus 2005

Bush kan fietsen!

Ik had altijd gedacht dat George double-me Bush niet veel meer kon dan kletskoek verkopen en zich verstoppen bij geruchten over terroristische aanslagen, maar tot mijn verbazing lees ik vandaag in de Metro dat hij met wielrenner Lance Armstrong een fietstocht gemaakt heeft op zijn (Bush') ranch in Texas [heeft hij nog meer ranches? - zou me niet verbazen!] en dat nog wel "in een verzengende hitte".

Als hij dat vaker doet, verbaast het me niet dat hij de ene hufterige blunder op de andere stapelt: chronische zonnesteek [of is dat 'zonnensteek' in de nieuwe spelling?].

De enge ideeën die soms opduiken in interviews met Armstrong zijn ineens ook veel beter te verklaren: bij al die wielerrondes wordt ongetwijfeld toch al veel bloed aan zijn hersens onttrokken - en dat moet, gecombineerd met de brandende zon op zijn schedel, wel een hersendodende uitwerking hebben!

Geen opmerkingen: