vrijdag 26 augustus 2005

Intriest verhaal in Metro-brief

In de Metro stond vandaag een ingezonden brief met een intriest verhaal, het zoveelste bewijs van het onmenselijke karakter van het regime Balk & Zwam en hun slaafjes, in dit geval mevrouw Verdomd. Ik hoop dat de schrijver [M/V] (C. de Klerk uit Amsterdam) het me niet kwalijk neemt dat ik zijn brief hier overneem (anders graag even een mailtje aan dwarslezer):
Omar is niet op zijn werk verschenen. Dit is wat wij te weten zijn gekomen. Hij had een afspraak met de vreemdelingendienst, daar aan gekomen, werd hem verteld dat zijn hoger beroep was afgewezen. Uitgeprocedeerd? Gearresteerd? Opgesloten? Gedeporteerd? Het lijkt wel een derderangs actieverhaal. Maar wat hier gebeurt, is een schandaal. Iemand, die al vijf jaar in Nederland woont, een baan heeft, de taal spreekt, een huis heeft gekregen, hier studeert. En dit alles heeft hij zelf geregeld, dat lijkt me een voorbeeld van ingeburgerd zijn, zou je zeggen. En waar is Omar nu, mevrouw Verdonk?

Terug naar Afghanistan? Waar hij geen familie heeft sinds zijn ouders verdwenen zijn? Daar is hij voor gevlucht en nu is zijn lot hetzelfde. Hij is ook verdwenen. Of opgesloten in Hoofddorp bij de vreemdelingendienst. Beroofd van de vrijheid die hij dacht in Nederland gevonden te hebben. Eenieder die asiel aanvraagt, heeft een naam en een gezicht, mevrouw Verdonk. Daar moet u eens naar kijken.

Helaas kan ik hier niets positiefs aan toevoegen - behalve dan dat ik dringend hoop dat de Nederlandse bevolking intussen toch wel begrijpt wat voor een club het is die nu in ons land aan de touwtjes meent te mogen trekken - en die alles driftig aan het scheeftrekken is. En dat ik dan ook vurig hoop dat dit regime (en hun hele walgelijke denkwijze) in 2007 een definitieve doodschop krijgt van de kiezers.

N.B. voor de AIVD (de vroegere BVD [Belabberde VeiligheidsDienst]: Dit is geen oproep om aanslagen te plegen op Balk & kornuiten, alleen om hen bij de verkiezingen in 2007 definitief van het politieke toneel te laten verdwijnen.

1 opmerking:

Anoniem zei

hypo-creepe tuthola

En gisteren (de Volkskrant, 25 augustus) maar fijn feestvieren met 33 van de paar honderd die wel mogen blijven (die 33 gun ik dat feestje wel, die zijn er vast nog niet achter hoe het clubje waar Madam Verdronk bijhoort ook hen vanaf vandaag gaat uitmelken, dat feestje hebben ze dan toch maar gehad).

Volgens mij is maar één van de cadeautjes die de Madam uitdeelde nuttig: de bibliotheekkaart.
De vlag die uitgedeeld werd is eigenlijk een groot formaat schaamlap, en als het aan Balk en trawanten had gelegen was de Nederlandse Grondwet (volgens de Madam "een wet waarin de rechten en plichten van alle burgers omschreven staan") een paar maanden geleden gereduceerd tot pleepapier.
Een pluchen ooievaar is onzin: mensen die knuffelbeesten willen, zoeken daar zelf wel naar (of verschieten een maandsalaris op de lokale kermis), binnen de kortste keren worden die dingen vergaarbakken van ziektekiemen en de risico's die dat met zich meebrengt kunnen we hier niet meer hebben met die uitgebeten gezondheidszorg. Bovendien vind ik niet dat verse Nederlanders in onze sprookjes hoeven te geloven, of aangespoord moeten worden voor een kroostrijk nageslacht te zorgen, het is al druk genoeg op de wereld).
Kaartjes voor een lokaal popfestival zijn wel aardig, maar de vraag is of de zojuist genaturaliseerden daar zo met z'n allen wel de lol van in kunnen zien, voorzover ik ben geïnformeerd worden dit soort geluidsrijke bijeenkomsten vooral bezocht door mensen uit andere leeftijdsgroepen (maar ik kan me natuurlijk vergissen).

Voor die kortzichtige lezers die nu denken dat ze met een uiterst rechtse bal te maken hebben, die moet ik teleurstellen, rechtser dan Verdronk en haar bedgenoten is nauwelijks voorstelbaar (of het moet gewapenderhand zijn, en dan is er volgens mij sprake van extremisme, terrorisme of een van de andere groffe -ismen en niet meer van rechts of links).

Het wordt tijd dat de Haagse Hoerenkast gesloten wordt, nú, niet pas na verkiezingen in 2007.