dinsdag 15 mei 2007

Welke munt wordt nou in Nederland gebruikt?

Terwijl volgens berichten in kranten en op TV regelmatig bedragen in Euri worden genoemd wanneer het over de VS (waar de US$ nog steeds de officiële munt is) of het Verenigd Koninkrijk (waar nog in ponden sterling gerekend wordt) gaat, heeft het Micro$oft-slaafje BSA (Business Software Alliance -wat dat dan ook moge betekenen-, de club die mensen geld uit de zak procedeert vanwege het gebruik van illegale software) nu -althans afgaande op NOS Teletekst (op dit moment op pagina 111) Nederland ineens bevestigd dat Nederland een kolonie van de Verenigde Staten is. Lees mee:
"Nederlandse producenten van software hebben vorig jaar minder schade geleden door piraterij. Volgens de organisatie BSA was de schadepost 419 miljoen dollar. In 2005 was dat nog 596 miljoen."
Waarmee dus meteen mijn vermoeden bevestigd (?) wordt dat Nederland volledig onderworpen is aan de VS. Iedereen die de Nederlandse buiten- en binnenlandse politiek volgt, weet dat overigens al...

1 opmerking:

Anoniem zei

Gisteren ontdekte ik nog een bewijs(je) voor het feit dat niet alleen Nederland, maar zelfs heel Europa een provincie van de USA is: Ik zocht op internet produktgegevens van een Amerikaans bedrijf en moest om de info te bemachtigen mijn gegevens invoeren. Er werd gevraagd naar de "state" waar ik mij bevind. Omdat ik niet in een "state" woon of werk, vulde ik dit niet in. Dat werd geweigerd: er moest een staat ingevuld worden. Ik vulde als "state" dus "Europa" in en ja hoor, dat was de oplossing...