maandag 19 januari 2009

En wat zegt de ayatollah van Rome hierover?

Vorige maand is in Veracruz (Mexico) door de plaatselijke politie een priester aangehouden op verdenking van betrokkenheid bij sexueel misbruik van kinderen in een door hem geleid opvanghuis. Er wordt nog gezocht naar een non, die de kinderen zou hebben geleverd voor 500 pesos per stuk en die overigens ook betrokken moet zijn geweest bij het misbruik. Bij de persconferentie na de aanhouding van de priester toonde de burgemeester video-opnamen van getuigenissen van verscheidene minderjarige slachtoffers, die nu worden opgevangen door een gemeentelijke instantie voor kwetsbaren. (La Voz de Galicia van 13 januari)

Misschien zou paus Rat zich eens wat meer kunnen bezighouden met wat zijn eigen ondergeschikten allemaal uitvreten, en zich niet bemoeien met wat andere mensen met hun eigen leven doen (homosexuelen, transsexuelen, bijv.) of waanzinnige fantasieën in omloop brengen (zoals het geleuter over de milieu-effecten van de anti-conceptie-pil).

Het zou trouwens ook geen kwaad kunnen als de degelijke pers, voorzover als die in Nederland nog aanwezig is, dit soort dronkemansgezwets zou negeren, of het zou publiceren als wat het is: hersenspinsels van een megalomane waanzinnige travestiet.

1 opmerking:

Anoniem zei

spijtig genoeg ben ik blond, nogal zelfs

Volgens mij heeft Rat helemaal gelijk met die milieu-effekten van het gebruiken van de pil, want voor het Ratzingen de kerk uit is voor de meeste sexueel aktieve mensen nauwelijks een optie, want als de drift regeert, ligt het verstand vaak loom op de bank te suffen.
Vergelijk de mens maar gewoon met andere dieren in heat, daar helpt geen Inkwisitie tegen, als het vuur loeit, moet de hitte gedeeld worden. Bij de meeste diersoorten is die aktiviteit gebonden aan een enkele periode in het jaar, bij de mens is geilheid aan geen dag, nacht of seizoen gebonden, dat beest wil altijd.

Bij de meeste diersoorten wordt er niet genoten, het mannetje moet zijn zaad rondpompen, het vrouwtje wordt nergens in gekend, wordt gewoon besprongen, in sommige gevallen door de een na de ander, tot er bevruchting plaatsgevonden heeft of tot het paarseizoen voorbij is.
Bij de mens komt het vaak voor dat er aan beide zijden van het zaad wordt genoten (jammer genoeg niet altijd), vaak zelfs uitbundig, nog een keer graag.

Ja ja, het milieu komt eraan.

Driekwart van de tijd (het gaat om het voorbeeld, niet om het percentage) blijft zo'n menselijke vrijpartij zonder gevolgen, omdat er enerzijds wel met zaad geslingerd wordt, maar er geen ei op de loer ligt om een negen maanden durend verdeel en verdeel-spelletje mee te spelen (en al die jaren daarna natuurlijk).

De resterende tijd zouden zaad en ei wel samen kunnen klonteren, zich inkapselen en de grote splijt- en vermeerderroulette kunnen spelen.

En dat heeft grote gevolgen voor het milieu, want dat klonterproces heeft steeds meer voeding nodig, en levert een steeds grotere voetafdruk (na driekwart jaar en verder zelfs letterlijk) op in het omgevingslandschap.

Maar gelukkig is er de pil, want daarmee kunnen de mannetjes en vrouwtjes (andersom eigenlijk, maar laten we daar vooral niet alteveel tijd aan besteden) het milieu-effekt enigszins in de hand houden: als ik de pil slik, kan ik gelukkig vrijen, zonder het milieu voor jaren vast te zetten, als ik wél een uitgegroeide klont wil afleveren, stop ik een tijdje (vantevoren) met die pilligheid, maar vrij gewoon door, en dan weer niet, en dan weer wel, maak ik me niet erg druk om, dat is zo'n hormonaal ding wat ook wel weer voorbij gaat.

Dus dat Rat in heel zijn wereldvreemdheid zich sterk maakt voor de pil, is iets wat toegejuicht moet worden.

Of heb ik het weer helemaal verkeerd begrepen?

Leg het me in dat geval maar eens goed uit, want die Rat gaat dan voor mij dus veel te dubbel door de bocht met zijn praatjes.

Was ik bijna vergeten erbij te zetten, dat ik vind dat Rat en zijn hele pedofiele toffelemonenklub in de kelders van dat dorp bij Rome mogen worden opgesloten, op water en brood, om met elkaar te spelen tot ze een ons wegen - van kinderen moet je afblijven, klojo's - oeps, ik had me nog zo voorgenomen om niet kwaad te worden.