dinsdag 14 maart 2006

Maar wát doet de politie dan met hen?

Toen ik vandaag langs het bureau van een collega liep, zag ik ineens een geweldig mysterieuze en vooral intrigerende kop staan op de voorpagina van de Metro van vandaag (soms kijk je gewoon over een grote kop heen, wanneer je de artikelen zelf leest): "Politie werkt aan top 500 hooligans" (zonder zelfs maar een verbindingsstreepje).

Ik weet niet hoe jullie op zo iets reageren, maar ik vraag me dan meteen wat voor werkzaamheden de politie aan het uitvoeren is aan de 500 prominentste hooligans. Misschien een ontvangertje inbouwen, waarmee op cruciale momenten bewusteloosheid kan worden opgewekt? Of misschien de ogen aansluiten op een TV-zendertje, waardoor de politie (en de pers, die natuurlijk de signalen zonder veel moeite kan decoderen) meteen kan zien waar de hooligan zich ophoudt, wie er verder nog zijn (bijv. hooligans die op de ranglijst van hooligans lager staan dan de 500e plaats) en wat ze allemaal aan het doen zijn...

Geen opmerkingen: