woensdag 8 maart 2006

Verdonk gaat met Kamer praten!

In NOS Teletekst heb ik zojuist (om 00:30) gelezen dat Verdonk weliswaar doorgaat met het uitzetten van christenen naar Iran (vermoedelijk vanuit het oude vrome sprookje dat christenen die om hun geloof worden gedood als martelaren recht naar 'de hemel' gaan), maar dat ze voorlopig geen homo's uitzet, althans... "Zij wil hen uitzetten zodra ze met de Kamer heeft gesproken over de situatie in Iran." (aldus Teletekst).

Ik zie het al helemaal voor me:
Verdonk: "Jongens, ik heb jullie bij elkaar geroepen omdat ik met jullie wil praten over de situatie in Iran. In Iran is het hartstikke veilig. Homo's worden niet vermoord, behalve als ze homo-seks hebben, dus ze moeten zich maar gewoon rustig houden."
Kamerleden, verbaasd, woedend en goedkeurend, schreeuwen door elkaar, maar Verdonk draait zich alweer om. Ze heeft 'met de Kamer gesproken' en mag dus weer homo's gaan uitzetten...

Geen opmerkingen: