zaterdag 16 september 2006

"Vrije meningsuiting" op zijn rechts...

Dit kreeg ik zojuist als commentaar op mijn laatste bericht:
Als je zoveel klachten over de Nederlandse regering heb.
en zoveel komentaar over Amerika.
Kun je beter je biezen pakken en vertrekken naar je vrienden...in Afganistan, Iran en Irak.

Big brotheris watching you.....
Een typisch voorbeeld van de Bushiaanse mentaliteit: Wie niet voor mij is, is tegen mij.

Deze "Anonymous" is zelfs niet bereid een naam of e-mail adres onder zijn 'reactie' te zetten. Hij (zij?) reageert niet inhoudelijk, maar begint meteen te schelden (en te dreigen met Big Brother?). Hij/zij leest zelfs niet eens goed, want dan was duidelijk geweest dat ik niet vind dat de Taliban, Sadam Hussein of de ayatollahs goed zijn. Ik vind alleen niet dat de manier waarop Bush op hen reageert op welke manier dan ook te rechtvaardigen is (en al helemaal zijn motieven niet). Ik vind niet dat de Nederlandse 'regering' doet wat ze behoort te doen (ook op grond van haar eigen beloften). Dát is wat ik hier duidelijk probeer te maken!

Tip voor de 'anonieme' afzender: Winston Smith is lang niet gek!

Geen opmerkingen: